Monday, 24 March 2014

Her


18 comments :

  1. ya allah memey comey gilo blog dio ngae doodle dio uish. Best nyo kalu dapat tange supo dio hehehe.
    So, mano header baru demo nina? :PPP hihihi

    ReplyDelete
  2. awh baiknya dia melayan kerenah awak pepagi buta tu ninaaa. hihi

    ReplyDelete
  3. comelnya doodle tu.. akak sampai sekarang tak reti nak melukis doodle.. hehe..

    ReplyDelete
  4. comel nyerr... nak juga belajar lukis doodle tapi xda bakat melukis TT_TT hehehee...

    ReplyDelete
  5. Zumal pun teringin blaja lukis doodle tp lum ade mse lagi :)

    ReplyDelete
  6. Comelnya doodle. Untung orang yang pandai melukis ni .

    ReplyDelete
  7. aloloo... so cute.. nanti nina dah master, buat kat ecah boleh. ecah noob hal macam ni =.=

    ReplyDelete
  8. nina...kenapa wan lukis tangan jadi kaki ni...wakakakaka

    ReplyDelete
  9. waaa.. cun! lagi senang ni.. xmakan byk ruang.. akak pun dah lama xberdoodle.. hee :D

    ReplyDelete
  10. bestnyaaaa!
    hazy pernah cuba buat doodle, tapi hampeh. tak lawa langsung.
    nnti ninaa dah teror buat, boleh kasi hazy doodle satu ! hehe

    ReplyDelete
  11. :) ANDA DI TAG!!! SPECIAL GIVEAWAY {HADIAH - handphone MOTOROLA GOLD EDITION}

    ReplyDelete
  12. yus dah tengok blog dia tadi. memang omeyyy habis doodles dia. :DD

    ReplyDelete
  13. jeles sgt tgk org pandai lukis ni. jelous much much

    ReplyDelete
  14. akak pon teringin nak belajaq buat doodle tapi smpai ke sudah tak belajaq :)

    ReplyDelete
  15. comel doodle nie.. pandainyee. :)

    ReplyDelete
  16. Alolololo comeynyaaa. jeles gila >.<

    ReplyDelete